Ana SayfaOtomobilRenault ve Dacia, Müşteri Memnuniyetinde Zirvede

Renault ve Dacia, Müşteri Memnuniyetinde Zirvede

MAİS A.Ş.’ye bağlı Renault ve Dacia markaları, otomotiv sektöründe müşteri memnuniyeti ve deneyiminde üst üste liderliklerini pekiştirdi. Şikayetvar tarafından düzenlenen A.C.E. Awards’ta, 1,5 milyonu aşkın müşteri memnuniyeti anketine dayanarak hazırlanan “Müşteri Deneyim Endeksi” sonuçlarına göre, her iki marka da kendi kategorilerinde bu yıl da zirveye oturdu.

Araştırma, müşteri deneyimi kriterlerine göre yapılan değerlendirmede; cevaplama hızı, şikayet oranı, çözüm hızı, müşteri memnuniyeti ve markaya olan bağlılık gibi önemli ölçütler dikkate alındı. Dacia, bu ödülle birlikte son beş yılda beşinci kez, Renault ise toplamda beşinci kez en iyi müşteri deneyimi sunan marka olarak öne çıktı.

Renault ve Dacia gururlu

Ödül töreninde Renault adına ödülü MAİS A.Ş. Genel Müdürü Dr. Berk Çağdaş, Dacia adına ise MAİS A.Ş. Ticari Genel Müdür Yardımcısı Lucas Bellieud tarafından alındı.

Dr. Berk Çağdaş, ödüllerin müşteri memnuniyetine verdikleri önemin bir yansıması olduğunu belirterek, “Kendi kategorilerimizde lider seçilmemiz, sunduğumuz hizmet ve deneyimin kalitesinin altını çiziyor. Bu başarı, müşterilerimizle kurduğumuz güçlü ilişkilerin ve kaliteli hizmet anlayışımızın bir göstergesi” dedi.

Çağdaş, ayrıca, müşteri odaklı yaklaşımlarının, etkili iletişim kanalları ve çözüm odaklı hizmetleriyle müşteri beklentilerini sürekli karşılamayı hedeflediklerini vurguladı. “Tüm ekibimizle birlikte müşteri geri bildirimlerine kulak verip, sürekli kendimizi geliştirmeye devam edeceğiz. Bu ödüller bizi daha da motive ediyor ve müşterilere daha iyi hizmet sunma konusunda ilham kaynağı oluyor” şeklinde konuştu.

Bu başarı, MAİS A.Ş. bünyesindeki Renault ve Dacia’nın, müşteri memnuniyeti ve deneyimini sürekli iyileştirme konusundaki kararlılığını ve sektördeki lider konumunu pekiştiriyor.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

Okumalısınız

spot_img