DOLAR 42,8146 0.19%
EURO 50,2493 0.11%
ALTIN 5.960,830,10
BITCOIN 3769644-1.07007%
Samsun
14°

KAPALI

SABAHA KALAN SÜRE

Terme Belediyesi’nde Dijital Dönüşüm
18 okunma

Terme Belediyesi’nde Dijital Dönüşüm

Samsun Terme Belediyesi, vatandaşların talep ve şikâyetlerini hızlandırmak için Çözüm Merkezi altyapısını yeniledi ve 444 82 55 numaralı çağrı merkezi ile WhatsApp İhbar Hattı'nı hizmete soktu.

ABONE OL
Kasım 13, 2025 14:38
Terme Belediyesi’nde Dijital Dönüşüm
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Samsun’un Terme Belediyesi, vatandaş odaklı hizmet anlayışını güçlendirmek amacıyla teknolojik bir adım attı. Vatandaşların talep, öneri ve şikâyetlerini daha hızlı ve etkin bir şekilde değerlendirebilmek için Çözüm Merkezi altyapısı tamamen yenilendi ve modern bir çağrı merkezi hizmete açıldı.

Terme Belediye Başkanı Şenol Kul, “Teknolojinin tüm imkânlarını vatandaşımızın yaşamını kolaylaştırmak için kullanıyoruz” diyerek projenin önemini vurguladı.

I. Yeni İletişim Kanalları: 444’lü Hat ve WhatsApp

Yeni dijital altyapı sayesinde Terme halkı, artık belediye birimlerine tek bir numara üzerinden kolayca ulaşabilecek:

  • Çağrı Merkezi Hattı: 444 82 55
  • WhatsApp İhbar Hattı: Aynı numara üzerinden WhatsApp İhbar Hattı özelliği de aktif hale getirildi.

II. Başkan Kul: “Çözülmeden Kapatılmayacak”

Başkan Şenol Kul, etkin iletişim ve dijital dönüşümün hizmet kalitesini artıracağını belirterek sistemin işleyişine dair güvence verdi:

“Yeni iletişim hattımız sayesinde hemşehrilerimiz belediyemize daha kolay ve hızlı ulaşabilecek. Bir kez arayan vatandaşımızın kaydı sistemimize işlenecek, talebi ilgili birime anında yönlendirilecek ve çözülmeden kapatılmayacaktır. Amacımız, Terme’ye verilen hizmetin hızını ve kalitesini en üst seviyeye taşımaktır.”

Başkan Kul, Terme’nin her alanda gelişimi için çalışmaların kararlılıkla sürdüğünü ifade ederek, yeni sistemin ilçe halkına hayırlı olmasını diledi.

 

Yazar

En az 10 karakter gerekli


HIZLI YORUM YAP

300x250r
300x250r