Samsun’un Terme Belediyesi, vatandaş odaklı hizmet anlayışını güçlendirmek amacıyla teknolojik bir adım attı. Vatandaşların talep, öneri ve şikâyetlerini daha hızlı ve etkin bir şekilde değerlendirebilmek için Çözüm Merkezi altyapısı tamamen yenilendi ve modern bir çağrı merkezi hizmete açıldı.
Terme Belediye Başkanı Şenol Kul, “Teknolojinin tüm imkânlarını vatandaşımızın yaşamını kolaylaştırmak için kullanıyoruz” diyerek projenin önemini vurguladı.
Yeni dijital altyapı sayesinde Terme halkı, artık belediye birimlerine tek bir numara üzerinden kolayca ulaşabilecek:
Başkan Şenol Kul, etkin iletişim ve dijital dönüşümün hizmet kalitesini artıracağını belirterek sistemin işleyişine dair güvence verdi:
“Yeni iletişim hattımız sayesinde hemşehrilerimiz belediyemize daha kolay ve hızlı ulaşabilecek. Bir kez arayan vatandaşımızın kaydı sistemimize işlenecek, talebi ilgili birime anında yönlendirilecek ve çözülmeden kapatılmayacaktır. Amacımız, Terme’ye verilen hizmetin hızını ve kalitesini en üst seviyeye taşımaktır.”
Başkan Kul, Terme’nin her alanda gelişimi için çalışmaların kararlılıkla sürdüğünü ifade ederek, yeni sistemin ilçe halkına hayırlı olmasını diledi.
SAMSUN HABER
19 Aralık 2025SAMSUN HABER
19 Aralık 2025SAMSUN HABER
19 Aralık 2025GÜNDEM
19 Aralık 2025SPOR
19 Aralık 2025DÜNYA
19 Aralık 2025EKONOMİ
19 Aralık 2025
1
Samsun’un 517 Yıllık Taşhan’ı Kadın Emeğiyle Canlandı
4225 kez okundu
2
Samsun İlkadım’da Şüpheli Ölüm: Mehmet Kocapicak’ın Cansız Bedeni Evinde Bulundu
3508 kez okundu
3
Vezirköprü’de Öğretmenler Günü Coşkusu
3162 kez okundu
4
Terme’de Kahverengi Kokarca Alarmı: 850 Hane ve 623 Ahır İlaçlandı
2452 kez okundu
5
Ayvacık Belediye Başkanı Şencan’ın Acı Kaybı: Öğretmen Kızı Tuğba Şencan Hayatını Kaybetti
2244 kez okundu